Thursday 29 November 2012

Laman Sosial Saya

Assalamualaikum..
Saya nak cakap yang umur saya sekarang adalah 13 tahun...
UPSR saya mendapat 4A1B je... :(
Tapi x pe.. itu adalah pengajaran buat saya.
Sekarang, saya bahagia dengan kehidupan saya sekarang....
Saya berjaya masuk SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN ANDERSON sebagai RK(Rancangan khas).
Nanti saya ceritakan tentang sekolah tu...

Sekarang saya nak ceritakan tentang 'Laman Sosial'
Sekarang saya sudah memiliki akaun TWITTER..
sapa nak follow boleh..
https://twitter.com/azruldaniel4
Ataupun, anda juga boleh bagi link anda pada saya di ruangan komen.
Insyaallah saya follow nanti...
Saya juga ada akaun Facebook...(Rasanya semua dah tau kot..)
Bagi yang tak tau, add lah saya
https://www.facebook.com/azruldaniel
Ataupun, anda juga boleh bagi nama anda pada saya di ruangan komen.
Insyaallah saya add nanti...

Klah tu je
Jumpa lagi nanti..Jangan lupa lihat status saya yang seterusnya....
Mungkin tentang Sekolah SMK ANDERSON kot...
Tengoklah nanti...

No comments:

Post a Comment

KLIK SAYA

Rakan-rakan Blogger