Friday 30 November 2012

SMK ANDERSON

Assalamualaikum...

Apa nak tulis hari ni ek?????
HAH!!!

Dapat idea...

Arini nak cerita pasal sekolah menengahlah..
Kita start daripada NAMA dulu

Nama sekolah saya, SMK ANDERSON..
Nak tengok gambar? >>>>>
Kalau Semua nak tau, di sana kami tak pakai lencana yang jahit/tampal kat baju sekolah..
Tapi, kami guna batch yang menggunakan pin..
(Habis belobang-lobang)
Di sana juga ada ASRAMA..
Ramai tak tahu tentang ini..
Di asrama ni, ada dua jenis hostelite..
  • Rancangan Khas ( RK )
  • Pelajar Sukan ( PS )
Saya sebagai pelajar RK
Dua jenis tak rapat sangat... Yang rapat pun hanya yang baik-baik je..
Di asrama ada 3 BLOK
Blok kami (RK) paling besar... kami dikumpulkan dalam satu blok...
2 lagi tu.. blok PS..
Blok RK ada 5 buah dorm
  • Khaldun
  • Bathutah
  • Khalid-alwalid
  • Rushd
  • Ibnu Sina
 Saya duk kat dorm Khaldun..
Nanti saya Ceritakan tentang dorm saya..


Di asrama 2 minggu sekali, keluar outing.. 2 minggu sekali Minggu Balik..
Di asrama kami ada baju hostelite masing-masing...(Ada nama sendiri tau)
Kalau nak tengok lebih besar KLIK bawah ni
https://www.facebook.com/azruldaniel

Memang best.. Tapi boring duk Asrama :(
Apa nak cerita lagi ek!!???

Tak adalah kot...
Klah Selamat tinggal.
Jumpa lgi nanti dengan post yang lebih menarik..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

KLIK SAYA

Rakan-rakan Blogger