Wednesday 5 December 2012

Jaga Atok Di Kampung

Hai semua... maaf 3 hari tak update blog..
Saya terpaksa temankan ayah dan mama pergi Hospital Selayang.
Melawat opah yg kena buat operation batu karang.
Sekarang keadaannya semakin pulih. Insyaallah esok boleh balik.

Hari ini saya nak cerita tentang minggu lepas..
Minggu lepas saya dan adik saya, Jebat Zulkarnain. Terpaksa tinggal di kampung menjaga tuk yang sakit selama seminggu.

Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar.
Di sana saya dan adik ditemani oleh 3 orang lagi, kakak suaudara dengan adik sedara.
Tak lupa juga Ibu sedara.
Kami di sana kena masak.. Sedaap!!!

Kami sepatutnya tinggal di sana sampai hari Sabtu je.
Tapi ayah ngan mama terpaksa hantar opah(sebelah ayah) pergi hospital.
Hari Ahad baru balik..
keesokan harinya kami kena pergi balik ke Selayang
Klah tu je tuk arini.. Penat dah seluruh badan.
Baru blk dari hospital katakan/...

No comments:

Post a Comment

KLIK SAYA

Rakan-rakan Blogger